De voordelen van het hebben van dozen

Doosjes maken

 

Een pen en papier werkt het beste, om het eindproduct te detailleren.

Step 1

Voordelen van het op maat laten maken van dozen zijn:

* Een doos/paneel oriëntatie die product bescherming maximaliseert.

* We hebben bijvoorbeeld een doos door de zijde van 8″ B x 4 1/2″ H van een doos van 8 1/2″ B x 5 1/2″ H samen te voegen. Dit komt overeen met de standaardverpakking.

* Dozen krijgen meer ruimte in lokale distributie magazijnen.

* Een doos heeft minder verpakkingsmaatregelen nodig dan een grote kartonnen verpakking.

* Dozen kunnen worden besteld in standaard (A4) formaat.

* Dozen kunnen zeer gemakkelijk en snel in elkaar worden gezet, en dat wordt zeker gemakkelijker als zij worden gemaakt voor een kleine hoeveelheid artikelen.

* Dozen zijn verkrijgbaar in een grote verscheidenheid aan kleuren.

* Mensen gooien vaak dozen weg. Een doos van 10″ x 20″ zou normaliter cent per stuk kosten, een computerdoos zou 0,50 cent per stuk kosten, en een doos van 5″ x 10″ zou 10 cent per stuk kosten. Vaak wordt een standaardcombinatie van kartons/dozen van standaardformaat gebruikt.

* Er is een standaardmaat voor dozen met standaardafmetingen, zoals verzenddozen, en er is een standaardmaat voor dozen met de afmetingen van UK-pallets.

* Als u dozen nodig hebt die de voorschriften van het Ministerie van Defensie en het leger overtreffen, kunt u speciale holle/laser gesneden vormen krijgen.

* Voor het afdekken van toepassingsgebieden of voor maatwerk, tot 200 vierkante meter per doos tegen een uitstekende prijs.

* Minimaliseer verpakkingsafval.

* Jarenlange ervaring in verpakkingen en glasverpakkingen geven u een ongeëvenaard inzicht in wat uw product nodig heeft en beoogt.

Weet u wat een exposant nog meer van u kan verwachten? Het belang van een goede structurering van uw standarrangementen.Een exposant moet voorbereid komen met verschillende voorbeelden van hun werk in alle belangrijke shows waarvan ze prijzen hebben gewonnen voor de beste demonstraties.Aan de ene kant willen ze sterker en deskundiger overkomen dan de volgende concurrent, aan de andere kant willen ze waarschijnlijk niet concurreren op prijs of lijmeffectiviteit.Dus wat doen deze exposanten? Ze volgen allemaal een specifieke cyclus:

* Elke dag klaar staan voor de gekwalificeerde prospects die door de verkoopstand lopen en op hun weg de producten zien die hij/zij presenteert en contact met hem/haar opnemen, vooral als zij door een prospect zijn doorverwezen.

* Visuele aandacht krijgt de prospect wanneer hij de stand opnieuw bekijkt, dit zal interesse en vertrouwen wekken en de waarschijnlijkheid van ordervervulling verhogen.

* Als de standhouder krachtig is en een goede productpresentatie heeft, is dat een groot pluspunt.

* Bij hun vertrek dienen zij dan telefonisch contact op te nemen met de prospect of /en ter plaatse, persoonlijk, literatuur toe te zenden om hen te bedanken voor hun bezoek en de concurrentie en de Indiase concurrenten lam te leggen door extra zaken te krijgen terwijl zij op prijs concurreren.

* dit werkt als follow-up voor de komende jaren totdat het vooruitzicht heeft verworven deze informatie en met pensioen de huidige gewoonten die volledig te negeren.

Voordelen van een doos- of paneeloriëntatie

* Mensen merken de kleuren alleen op als de doos een andere kleur heeft, b.v. zwart. (dat wil zeggen, zij hebben het eerder gezien, daarom herkennen zij het niet)

* Een paneel oriëntatie wordt vaak gebruikt voor reclame die de exposanten beloont in druk verkeer.

* Vandaar dat een doosoriëntatie de meest efficiënte keuze is wanneer er een hoeveelheid moet worden opgelost of zelfs wanneer het product uniek/verschillend is van de rest.

* Door te kiezen voor box oriëntaties die regelmatig en uniform zijn, kunnen de exposanten worden verzekerd van hun gebied zichtbaarheid als gevolg van het feit dat de exposanten worden gegroepeerd op kleur / s, maar dit heeft wel de neiging om te vervagen van de display-gebied dat kan nadelig zijn in sommige shows, zodat dozen vaak show-off van een veel informatie als gevolg van de exposant locatie. In deze gevallen is er eigenlijk weinig goed effect Kwaliteit bedrijven licentie de mogelijkheid om hun stand op te laten vallen.

* Bij de keuze van de oriëntatie van de panelen binnen dezelfde stand, profiteert de exposant eigenlijk van alle kanten, van het inkomend verkeer (overlapt) het uitgaand verkeer tot het gedrag van de mensen die in het zicht van de stand op bezoek komen.

* De verpakking van een stand zal echter bestaan uit een volledig op de inhoud (doos) gerichte presentatie met een zekere functionaliteit.

* Met een matrix paneeloriëntatie (dozen die panelen hebben), moet de exposant die keuze nemen om hun stand te maximaliseren aangezien het zowel meer waarde opbouwt, significant anders dat een doosoriëntatie, maar men moet onthouden dat het paneel hoofdzakelijk effectgeoriënteerde klanten eerder dan zuivere kwantiteitsgeoriënteerde klanten zijn.

 

LEES MEER : 

Product verpakking

Duurzaam verpakken

 

 

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *